DOPRAVA ZDARMA OD 1 800 kč / VĚRNOSTNÍ PROGRAM / SÍŤ OBCHODNÍCH ZÁSTUPCŮ / PRAVIDELNÉ WORKSHOPY
Poslední díl skládačky je tady, minisérie New Flag Superstars o našich obchodních zástupcích je u konce! Dnes pro vás máme připraven rozhovor s našimi nejnovějšími a zároveň nejmladšími obchodními zástupci z České republiky. Poznejte Kateřinu Bičanovou a Jiřího Petráka.
I když jsou Jirka s Katkou v New Flag relativně krátce, skvěle zapadli do kolektivu a svoji práci dělají poctivě a s obrovským nasazením. S příchodem Katky nastali změny v podobě nového rozdělení regionů, Jirka zase na této pozici vystřídal Jirku Šulce. Katku můžete vidět v Jihomoravském, Zlínském, Olomouckém a Moravskoslezském kraji. Jirku zase potkáte v některých částech Prahy, Pardubickém a Královohradeckém kraji.
? Kateřina Bičanová & Jiří Petrák ?
Jak ses dostal/a k práci v kadeřnickém odvětví a kosmetice?
K: K práci v New Flag jsem se dostala přes inzerát na internetu.
J: Předtím jsem pracoval v zakázkovém krejčovství, ke světu fashion a beauty mám celoživotně velmi blízko. Rád přispívám k tomu, aby lidé vypadali krásně a přitažlivě.
Kolik let pracuješ pro New Flag?
K: Ve firmě pracuji něco přes půl roku.
J: Velmi krátce, kolem půl roku.
Co tě na tvé práci baví nejvíc?
K: Nejvíce mě na práci baví určitě to, že je různorodá a také mám ráda práci s lidmi.
J: Setkávání se se zákazníky v různých salonech, které se od sebe často diametrálně odlišují. Ona rozmanitost je na tom velmi půvabná a příjemná.
Jak vnímáš neustálý příchod nových a nových značek na trhu pro kadeřníky?
K: Příchod nových značek vnímám velmi pozitivně. Je potřeba se neustále rozrůstat, abychom mohli zákazníkům nabídnout nové produkty.
J: Pohybuji se v tomto oboru velmi krátce na to, abych to dokázal adekvátně posoudit. Vidím tam paralelu s textilním průmyslem, kde také panuje silná konkurence a člověk se musí snažit, aby se prosadil.
Které značky jsou podle tebe mezi kadeřníky nejpopulárnější a proč?
K: Každá kadeřnice má svoji oblíbenou značku, ale myslím si, že na prvním místě je stále Olaplex.
J: Často slýchám L´Oreal, občasně barvy Matrix, ale také Olaplex. Myslím, že kadeřníci používají hlavně ty produkty, které jim osobně z různých důvodů vyhovují a primárně musí fungovat.
Myslíš, že stačí, když je vlasová kosmetika pouze kvalitní, nebo podle tebe na úspěch potřebuje značka ještě něco navíc?
K: Vlasová kosmetika by měla být kvalitní, ale určitě to není to jediný. Velkou roli hraje i marketing produktu, práce obchodních zástupců a pokud má krásný obal, tak je to taky bonus.
J: Produkt by měl být vždy kvalitní, to je základ. Samozřejmě hodně udělá taky pěkný vizuál. V současné době se ozývají stále častější požadavky na certifikáty, bio složení a další přidané hodnoty dané značky.
Kterou značku z portfolia New Flag máš nejraději a proč?
K: Nejradši mám určitě Olaplex, musím říct, že vlasy po něm mám opravdu o 100% lepší. Ale co se týče stylingu, tak moje nejoblíbenější je Maria Nila a O&M.
J: Urban Alchemy, protože si myslím, že produkty typu "laboratoř" (pozn. Prescription Care) jsou budoucností kadeřnického oboru. Zároveň se mi líbí vizuál, příběh a produkty sám používám, takže je mohu doporučit.
Testuješ produkty z portfolia New flag i doma předtím, než je představíš zákazníkovi?
K: Snažím se zkoušet všechny produkty, abych pak mohla říct zákazníkovi moje pocity a je to opravdu znát. Měla jsem už hodně pozitivních reakcí na to, že jde opravdu vidět, že ty značky mám ráda a věřím jim.
J: Vždy a se vším nebo alespoň s většinou. Mnohem lépe se obchoduje s produkty, které sami používáte a máte v ně větší důvěru, kterou dále přenášíte na zákazníka.
Která značka je ve tvém regionu nejprodávanější?
K: Mezi mými zákazníky je to stále Olaplex. Čím dál více oblíbená začíná být i značka O&M.
J: Statisticky to je aktuálně Olaplex. Je funkční, příjemně voní a má silnou mediální podporu, což z něj dělá top značku v celém našem portfoliu.
Používáš někdy produkty konkurence?
K: Od té doby, co pracuji v New Flag, jsme už jinou vlasovou kosmetiku, než od nás nepoužila. Jsem s ní spokojená.
J: Od nástupu do firmy používám a doporučuji všem pouze naše produkty. Mám ve firmu a v naše přípravky velkou důvěru a mnohokrát jsem měl nezávisle na sobě možnost přesvědčit se o jejich funkčnosti.
Pověz nám na závěr nejoblíbenější zážitek ze salonu, který si v rámci tvé práce navštívil/a.
K: Každá schůzka je něčím jiná a zároveň jedinečná. Vždy mě potěší, když mě zákaznice pochválí, že svoji práci dělám dobře a jde vidět, že mě baví. Určitě mě taky vždy potěší, když se jim naše produkty líbí a jsou s nimi spokojeni. ??
J: Jednou se mi stalo, že si zákaznice všimla, že mám zarudlé oko a následně mi přinesla svojí oblíbenou oční mast s tím, že mi to snad pomůže. To bylo velmi hezké gesto lidského porozumění. Nejhezčí obchodní vztah je ten, kde si se svým protějškem lidsky rozumíte.
Tímto článkem se naše minisérie uzavírá. Věříme, že s našimi obchodními zástupci máte pouze ty nejlepší zkušenosti a jste s jejich službami spokojeni. Katku najdete na Instagramu jako @katerina_newflagcz a Jirku jako @jirimodeman13.